Koulutus

Onnistu asiakaskohtaamisessa

Ilmoittaudu koulutukseen

23.4.2024

Verkkokoulutus

Liiton työntekijä

Työelämätaidot

150 €

Kenelle

Koulutus on tarkoitettu liitossa asiakas- ja jäsenrajapinnassa työskenteleville, kuten jäsensihteereille ja juristeille.

Tavoite

Asiakaskohtaamiset liiton työssä voivat pitää sisällään hyvin vaihtelevia tilanteita ja tunteita. Koulutuksessa opit asiakaskohtaamisen ja asiakaslähtöisen ajattelun merkityksestä sekä mitä tarkoittaa tunneälykäs asiakaskohtaaminen. Käymme myös läpi, miten monikanavaisuus huomioidaan asiakaskohtaamisissa, mistä asiakkaan kokemus syntyy ja mitkä seikat siihen vaikuttavat. Pohdimme myös, kuinka haastavastakin tilanteesta huolimatta voidaan ylittää asiakkaan odotukset.

Esittely

Luento-osuuksien lisäksi koulutus sisältää käytännön harjoitteita ja yhteistä keskustelua aiheesta. Osallistujat saavat myös koulutuksen jälkeen työkirjan, jonka avulla koulutuksessa opittuja asioita voi viedä omassa työssään käytäntöön.

Ohjelma

8:30-8:45 Esittäytyminen ja orientoituminen
8:45-9:30 Asiakaspalvelun ja kokemuksen merkitys
9:30-9:45 Tauko ja pohdintatehtävä
9:45-10:45 Asiakaslähtöinen ajattelu
10:45-10:55 Tauko
10:55-11:25 Tunneälykäs asiakaspalvelu
11:25-12:15 Ryhmätyö, purku ja keskustelu
12:15- 12:30 Yhteenveto ja kysymyksiä
12:30 Koulutus päättyy

Kouluttaja

Tea Klinga

Tea Klinga on tunneälykkään asiakaspalvelun, arkijohtamisen ja työyhteisön toiminnan valmentaja Johtakee-yrityksensä kautta. Hänen tavoitteenaan on parantaa suomalaista työelämää tunneälyn, ilon ja onnistumisten huomioinnin sekä elinikäisen oppimisen kautta. Tealla on pitkä kokemus kaupan alan työtehtävistä aina asiakaspalvelusta esihenkilötehtäviin.

Kouluttajan kuva

Viimeinen ilmoittautumispäivä

26.3.2024

Peruutusehdot

Voit perua osallistumisen kuluitta kuukautta ennen koulutuksen alkua. Jos perut myöhemmin tai et peru lainkaan, veloitamme osallistumismaksun.

Lisätietoja

Lisätietoa saat osoitteesta toimisto@tjs-opintokeskus.fi tai soita (09) 229 3030.

Lisää koulutuksia